Acest anunt a expirat la data: 16.11.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București si altele

Descrierea jobului - Brașov si altele

Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul managementului de proiect sau in conducerea de proiecte de constructii civile si industriale. Studii superioare tehnice (facultatea de constructii). Experienta in executie de santier constructii civile si industriale. Limbi straine (nivel): obligatoriu - engleza - nivel conversational, limba germana - avantaj. Carnet de conducere categoria B. Cunostinte PC: Autocad, MS Project si MS Office (Word, Excel, PowerPoint). Foarte bune abilitati de comunicare.

Cerinte

- asigura initierea proiectului (stabilirea obiectivelor, intocmirea specificatiilor, detaliilor de montaj); - dezvolta planul de proiect (identifica sarcinile, planifica activitatile, identifica activitatile critice, evaluează necesarul de resurse (materiale şi umane) pentru derularea proiectului; - organizeaza echipele de executie si repartizeaza sarcinile membrilor acesteia, identifica si analizeaza riscurile, stabileste metodele de control; - optimizeaza solutia tehnica propusa in proiect si o coreleaza in teren - urmareste (monitorizeaza) derularea proiectului in concordanta cu planul intocmit, cu accent pe calitatea produselor livrate, incadrarea in termene si urmareste sarcinile contractuale pe timpul derularii proiectului; - participa in santier la sedinte pentru evaluarea stadiilor de executie precum si pentru problemele care pot aparea; - raporteaza directorului de departament orice tendinta de deviatie de la planul de proiect (calendar, calitate), mentionand cauzele si propunand masuri de rezolvare - supravegheaza indeplinirea normelor SSM si raporteaza abaterile - intocmeste documentele finale de receptie, impuse prin metodologia de management de proiect si prin contract, pe faze si pe proiect, si sustine predarea produselor si serviciilor la clienti; - urmareste, pe parcursul proiectului, indeplinirea cerintelor sistemului de asigurare a calitatii; - intocmeste materialul pentru sedinţa finala de analiza a eficientei proiectului (indicatori specifici, puncte tari, vulnerabilitati constatate, experienta dobandita, elemente de noutate); - coordoneaza echipele de executie (inclusiv ale subcontractrorilor); - colaboreaza cu departamentele/companiile implicate in proiect; - mentine relatia cu beneficiarul pe durata proiectului; - arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect; - raspunde de respectarea termenelor stabilite prin contracte; - raspunde de veridicitatea si corectitudinea rapoartelor intocmite pentru finantator, parteneri si beneficiar; - raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces; - executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei;

1 pozitii disponibile 6 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare