Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Administrare si gestionare CRM (activitățile aferente departamentelor de marketing, vânzări, financiar și suport tehnic relativ la clienți, potențiali clienți, furnizori și parteneri); Mentine relatia cu clientii companiei; Monitorizeaza zilnic fluxul de lucru in echipa si aloca sarcini si resurse; Se ocupa de setarea indicilor de performanta si urmarirea lor; Face evaluari de calitate ale activitatii membrilor echipei si ofera feed-back pentru imbunatatirea performantei; Asigura acuratete in livrarea rezultatelor si pregateste rapoarte la cererea conducerii, conform deadline-urilor convenite; Contribuie in mod activ la initiativele de imbunatatire a proceselor derulate.

Cerinte

Experienta relevanta in coordonarea unei echipe (atitudine pozitiva fata de colegi si abilitatea de a mobiliza echipa din subordine); Competențe de baza in managementul de proiect; Orientare catre client si rezultate ridicate; Abilitatea de a gestiona informatii confidentiale si proiecte multiple simultan; Capacitate ridicata de analiza si de relationare interpersonala; Rezistenta la munca in conditii de stres si un nivel bun de atentie la detalii; Automotivat si atitudine proactiva; Cunostite bune de limba engleza. Cunostinte avansate de Word, Excel si alte programe in functie de proiect.

Restrictii

Se accepta CV-uri in limba Romana

Nivel minim de experienta necesara 1 - 2 ani

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare