Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Descrierea jobului: - Redacteaza si centralizeaza documente specifice activitatii de resurse umane: fise de post, anexe fise de post SSM, mediu, SU, rapoarte, memo-uri, adrese, cereri, instiintari, convocatoare; - Redacteaza/revizuieste Regulamentul Intern de cate ori se impune, cu respectarea cerintelor legale. - Raspunde de arhivarea si evidenta documentelor; - Opereaza si completeaza registrul general privind evidenta salariatilor REVISAL; - Intocmeste fisele de evaluare periodice. - Gestioneaza dosarele de personal, obtine actele si documentele necesare dosarelor de personal; - Informeaza salariatii asupra modului de completare a diferitelor formulare; - Intocmeste state de plata, declaratia 112 si 205, declaratia statistica lunara; - Reprezinta societatea in relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti, Agentia Locala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Somaj, Oficiul de Pensii si alte institutii; - Verifica pontaje, circulare, initiaza negociere CCM, manageriaza evidenta concediilor medicale/ odihna; - Comanda tichete de masa dupa verificarea pontajelor; - Programeaza si urmareste efectuare analizelor de medicina muncii la angajare si periodic; - Intocmirea si depunerea dosarelor de restituire sume FNUASS; - Raportari diverse cu privire la situatia zilelor CO efectuate, CM, CFP, suspendari, costuri/salariat, precum si alte situatii solicitate de Management; - Reprezinta societatea in caz de control ITM, asigura suport in cazul controalelor altor institutii, in cazul in care sunt solicitate documente/informatii in legatura cu salariatii; - Face parte, in calitate de membru secretar, din CSSM. Redacteaza si depune PV CSSM. - Colaboreaza cu conducatorii punctelor de lucru, planifica si coordoneaza activitatile RU specifice pe puncte de lucru, urmarind realizarea fiecarui proiect. - Colaboreaza cu departamentele contabilitate si financiar, furnizand situatiile/documentele solicitate la termenele agreate; - Recrutare personal; Stabilirea criteriilor de recrutare cu managerii companiei; Intocmirea si postarea anunturilor de angajare; Contactarea candidatilor, evaluarea primara; Gestionarea bazei de date a candidatilor (CVuri); Intocmirea de rapoarte cu concluzii catre Management. - Este responsabil de intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale, decizii, note de lichidare, adeverinte, predarea acestor documente salariatilor societatii si arhivarea documentelor la sediul societatii. - Indeplineste alte sarcini, legate de postul ocupat, la solicitarea sefilor ierarhici; - Respecta termenele de predare a situatiilor/proiectelor alocate de management, precum si termenele impuse de lege. Descrierea companiei Grup de companii: Horeca, Alimentatie, Productie, total 150-200 salariati.

Cerinte

Candidatul ideal Inspector Resurse Umane: Persoana echilibrata, dinamica, atentie la detalii, bun organizator. Operare program salarizare-SAGA, cerinta obligatorie. Experienta calcul salarial, ore de noapte, ore suplimentare, tichete de masa. Perfectionare profesionala-participare curs SSM 80 ore-obligatoriu, Diploma absolvire curs SSM este un plus.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare