Acest anunt a expirat la data: 26.06.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea jobului Îţi doreşti un job office în domeniul financiar-bancar? Cauţi o companie care este dispusă să investească în dezvoltarea ta profesională? Vrei să activezi într-o societate în cadrul căreia să te identifici cu valorile companiei: meritocraţie, teamwork, interculturalitate în mediul organizaţional, dezvoltare continuă şi profesionalism? FinProm îţi oferă oportunitatea acestui job pentru cariera ta! Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să: - prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării; - utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate; - recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei; - analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare; - aplici sistemul de management al calităţii în activitatea desfăşurată.

Cerinte

Ce ne dorim de la tine: - cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel); - capacitate de analiză şi sinteză; - capacitate de adaptare; - atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu; - corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor; - orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei); - spirit de echipă; - studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj); - experienţă profesională minim 6 luni (constituie un avantaj); BENEFICII: - bonus de performanţă; - card privat de sănătate; - cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad; - cursuri gratuite de limba italiană; - training tehnic de specialitate; - training de perfecţionare şi specializare; - program full-time (Luni-Vineri); - team building intern şi extern; - închiriere biciclete FinProm; - petreceri (party-uri). Descrierea companiei Ca membru al holding-ului Gruppo MutuiOnline Italia, FinProm are capacitatea dovedită de a servi clienţii la cel mai înalt nivel într-o cultură a credibilităţii şi încrederii, demonstrând în acelaşi timp expertiză tehnică, gândire strategică şi folosind o tehnologie de ultimă generaţie. Facilitatea firmei FinProm din Arad constă în desfăşurarea activităţii în cadrul unui birou de 2.200 m². Momentan găzduieşte peste 300 de persoane în divizia de outsourcing. Prin această facilitate, FinProm procesează cererile de ipotecă, cele de credite de consum personal, respectiv cele ale asigurărilor auto. Totodată, prelucrează evidenţele aferente reasigurărilor de viaţă. FinProm realizează servicii de înaltă calitate privind introducerea datelor şi gestionarea documentelor, oferind o soluţie singulară pentru cererile de procesare a datelor şi operaţiunilor de back office, reducând semnificativ nevoile de personal intern, accesoriile şi costurile aferente. Angajaţii FinProm oferă servicii profesionale de back office outsourcing specializate în procesarea datelor şi gestionarea informaţiilor, bazelor de date complexe şi documentelor.

30 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare