Acest anunt a expirat la data: 12.11.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

FinProm îți oferă oportunitatea în cadrul departamentului Generali Employee Benefits! Activitatea GEB constă în: - controlul și validarea documentației digitalizate; - identificarea datelor cheie prezente în documentația digitalizată; - inserarea datelor cheie în bazele de date specifice; - validarea datelor cheie inserate; - efectuarea unor calculații.

Cerinte

Ce ne dorim de la tine: - nivel avansat limba germană și limba engleză (scris + oral); - studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj); - experiență profesională minim 6 luni (constituie avantaj); - cunoștințe PC (MS Office: Word, Excel); - corectitudine și acuratețe în prelucrarea datelor; - capacitate de analiză și sinteză; - atenție concentrată, distributivă și la detaliu; - capacitate de adaptare; - orientare spre rezultat (îmbunătățirea performanței proprii, a activităților și sistemelor companiei); - spirit de echipă. Beneficii: - bonus de performanță; - card privat de sănătate; - cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în orașul Arad; - cursuri gratuite de limba italiană; - training tehnic intern de specialitate; - training de perfecționare și specializare; - program full-time (L-V); - team building intern și extern; - închiriere biciclete FinProm; - petreceri (party-uri). Descrierea companiei Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2.200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare