Acest anunt a expirat la data: 12.07.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Ai oportunitatea să îţi dezvolţi o carieră în cadrul departamentului Organization and Processes din divizia Business Process Outsourcing! Provocarea Ai cunoştinţe privind pachetul MS Office? Eşti familiarizat cu Transact SQL, XML tools Visual Studio (Business Intelligence Development Studio, Visual Basic), SQL, Reporting Services? Eşti student sau ai absolvit studii superioare în domeniul Ingineriei sau IT? Eşti organizat şi poţi gestiona în mod eficient deadline-urile? Ai o bună gândire logică şi analitică? Cunoşti deja limba engleză, însă te-ar interesa să înveţi şi limba italiană? Consideri că te poţi adapta unui mediu orientat spre disciplină şi excelenţă? Dacă te consideri pregătit să fii unul din membrii echipei ORGA, aplică acum CV-ul! ROI (Return On Investment) pentru best performer: ORGA pentru formarea ta managerială/antreprenorială! - Tehnici de project management: problem solving, multitasking, capacitate de a lucra sub presiune, capacitate decizională, team-work, leadership - Mediu tehnologic: analiza datelor, creare reportistică, gestionare sisteme de workflow - Tool-uri informatice: MS Office şi LibreOffice, SQL Management Studio, Microsoft Visual Studio, SQL Server Reporting Services? - Cunoaşterea domeniului: analiză financiar-bancară, gestionarea proceselor, sisteme informatice - Skill-uri de comunicare: interrelaţionare cu interlocutori senior, cunoştinte avansate de limbă italiană (scris + oral) Activitatea echipei ORGA constă în: - suport on-site/telefonic departamentelor operative - suport în gestiunea clienţilor externi (bănci/asiguratori/furnizori de servicii diverse) - gestiunea software-urilor dezvoltate de companie, implementare template-uri + actualizarea şi mentenanţa lor - extracţii de date şi analizarea acestora, suport în crearea documentelor de proces, manuale, prezentări - debugging, testare software - identificarea/evaluarea feedback-urilor/cerinţelor utilizatorilor, realizarea specificaţiilor pentru IT - training on the job, self-training 24/7 proactivitate pentru prevenirea situaţiilor critice, asigurarea continuităţii activităţilor Ofertă: - bonus de performanţă - card privat de sănătate - cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad - cursuri gratuite de limba italiană - training tehnic intern de specialitate - program full time (Luni-Vineri) - team building intern şi extern - închiriere biciclete FinProm - petreceri (party-uri) Think outside the box and join us!

Cerinte

Competenţe necesare pentru a face parte din echipa noastră! - cunoştinţe de operare PC (pachetul MS Office); - cunostintele de Transact SQL, XML tools Visual Studio, SQL, Reporting Services (constituie un avantaj) - atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu; - capacitate de analiză şi sinteză; - capacitate de adaptare; - orientare spre atingerea obiectivelor; - spirit de echipă; - studii medii sau superioare (domeniul ingineriei sau IT constituie un avantaj); - experienţă profesională minim 6 luni (constituie un avantaj); - cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj).

3 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare