Acest anunt a expirat la data: 07.10.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Responsabilitățile postului: - Înregistrează toate semnalările preluate prin telefon și e-mail în sistemele specifice; - Întreprinde acțiuni conforme cu procedurile de lucru în vederea soluționării acestora; - Monitorizează buna funcționare a echipamentelor și acționează prompt la apariția alertelor specifice; - Realizează zilnic rapoarte de activitate în limitele de timp stabilite.

Cerinte

Descrierea candidatului ideal: - Cunoștințe de limbă italiana sau engleză - nivel avansat; - Cunoștințe de bază de utilizare a pachetului Microsoft Office. Constituie un avantaj: - Experienta de lucru într-un mediu de Servicii Client; - Cunoștințe /experiență în utilizarea sistemelor de operare Windows - configurare / troubleshooting; - Noțiunile de rețelistică; - Cunoașterea altor limbi străine de circulație europeană - nivel mediu / avansat. Aptitudini: - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; - Atenție la detalii.

4 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare