Acest anunt a expirat la data: 23.04.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Posteaza anunturi in media si prelucreaza aplicatiile primite; Selectează candidații pe baza CV-urilor, în funcție de profilul candidatului și cerințele postului. Contactează candidații selectați în vederea programării interviurilor. Administreaza și asigură actualizarea bazei de date cu candidați. Excelente abilitati de comunicare: orala si scrisa; abilitatea de a adapta limbajul in functie de interlocutor. Excelente abilitati de inter-relationare: integrarea rapida in echipa. Foarte bune abilitati organizatorice: o buna gestionare a responsabilitatilor si a timpului: task-oriented, deadline-oriented. Atentie la detalii si imagine de ansamblu. Flexibilitate, capacitate de adaptare. Cunostinte operare PC: Word, Excel, Internet.

Cerinte

Limba engleză la nivel conversational. Minim 6 luni – 1 an experienţă în domeniul recrutării şi selecţiei de personal, experienta dobandita in vanzari / promovare, office manager, call-center sau relatii cu publicul. Permis de conducere, reprezinta un avantaj

Restrictii

Se accepta CV-uri in limba Romana

Nivel minim de experienta necesara 6 - 12 luni

1 pozitii disponibile 13 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare