Acest anunt a expirat la data: 12.01.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Raspunde solicitarilor cu caracter general, specifice clientilor alocati, intr-o maniera profesionala si politicoasa. - Ofera informatii si consultanta clientilor din portofoliul KAD (Key Account Desk). - Mentine si imbunatateste imaginea serviciilor si produselor Urgent Cargus SA in fata clientilor. - Promoveaza o atitudine orientata spre vanzari pentru a creste si dezvolta cifra de afaceri a companiei. - Furnizeaza rapoarte clientilor alocati - Foloseste un mod de comunicare si relationare profesional cu toate departamentele Urgent Cargus SA in investigatiile aferente reclamatiilor clientilor la adresa companiei. - Raporteaza in mod direct catre KAD Supervisor. *Punctul de lucru este in Tunari, Ilfov. Mentionam ca pentru angajati exista transport din Bucuresti.

Cerinte

Orientare catre client si satisfacerea solicitarilor acestuia - Abilitati de comunicare atat in limba romana cat si in engleza (scris si vorbit) - Cunostinte despre produsele si serviciile companiei - Spirit de echipa si initiativa - Gandire analitica - Abilitati de operare MS Office (Word, Excel, Powerpoint) - Experienta in aria de relationare cu clientii reprezinta un avantaj

Restrictii

Limbi straine necesare Engleza

3 pozitii disponibile 9 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare