Acest anunt a expirat la data: 21.05.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

RESPONSABILITATI: • Mentine legatura cu clientii si preia comenzile transmise de acestia prin email sau telefon. • Actualizeaza date in sistem (introduce clienti noi, actualizeaza datele clientilor). • Creeaza documentele interne specifice inregistrarilor clientilor (liste de preturi, oferte). • Intelege si comunica clar si concis detaliile / instructiunile de livrare. Transmite catre operational toate detaliile. • Urmareste stadiul de livrare al unei comenzi si informeaza clientii asupra detaliilor de livrare. • Verifica date in sistem, genereaza si transmite rapoarte • Inregistreaza si rezolva reclamatiile clientilor. Gaseste solutii alternative pentru rezolvarea reclamatiilor clientilor. • Ofera informatii generale referitoare la serviciile companiei.• Respecta toate procedurile si politicile companiei. BENEFICII: Salariu motivant si bonuri de masa Asigurare de sanatate privata Laptop + telefon serviciu Mediu de lucru placut Perspective de promovare profesionala

Cerinte

- experienta profesionala minim 12 luni; - minim studii superioare sau in curs de finalizare; - cunostinte operare pc si cu pachetul Microsoft Office.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Facultate in curs

Nivel minim de experienta necesara 6 - 12 luni

4 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare