Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

În calitate de Logistics Officer în Veo, principalele tale misiuni vor fi: • Contactarea furnizorilor de marfă din România și țările învecinate; • Organizarea transportului de marfă de la furnizorii din Europa către platformele logistice şi urmărirea comenzilor pâna la recepționarea mărfii; • Organizarea transportului de la platforma logistică din Timișoara către clienții companiei; • Utilizarea burselor de transport; • Negocierea tarifelor de transport pentru a identifica cea mai bună soluţie de livrare; • Prospectarea și îmbogățirea bazei de date de transportatori; • Stabilirea telefonică şi prin e-mail a datelor şi orelor de livrare la platformele de destinaţie; • Informarea serviciului Achiziţii şi Marketing despre comenzile blocate; • Comunicarea cotaţiilor de transport la cererea serviciului Marketing.

Cerinte

Dacă eşti o persoană dinamică şi motivată, cu abilităţi de negociere şi capacitatea de anticipare a situaţiilor neprevăzute, dacă oportunitatea de a te forma şi dezvolta într-un mediu internaţional reprezintă o provocare pentru tine, atunci alătură-te echipei Transport la sediul nostru din București. Pentru reuşita în această misiune este nevoie de: • Experiență profesională de cel puţin 2 ani într-unul dintre domeniile următoare: customer service, order management, achiziţii, vânzări, transport, logistică; • Cunoaşterea limbilor engleză şi franceză la nivel conversațional; • Disponibilitate pentru deplasări ocazionale în Franţa şi România; • Cunoştinţe de utilizare pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel); • Cunoştinte SAP (reprezintă un avantaj); • Bună capacitate de organizare; • Gândire analitică; • Atenţie la detalii.

1 pozitii disponibile 6 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare