Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

În calitate de Logistics process officer în Veo, principalele tale misiuni vor fi: - Contactarea furnizorilor de marfă din Europa pentru a asigura aprovizionarea platformelor logistice şi a organiza transporturile; - Organizarea transportului de marfă de la furnizorii din Europa către platformele logistice şi urmărirea comenzilor pâna la receptionarea mărfii; - Negocierea tarifelor de transport pentru a identifica cea mai bună soluţie de livrare; - Stabilirea telefonică şi prin e-mail a datelor şi orelor de livrare la platformele de destinaţie; - Informarea serviciului Achiziţii şi Marketing (din partea clientului) despre comenzile blocate; - Comunicarea cotaţiilor de transport la cererea serviciului Marketing (din partea clientului). Beneficii: Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Curs de limba franceza; - Training de specialitate, - Cursuri de dezvoltare personala

Cerinte

Candidatul ideal: Dacă eşti o persoană dinamică şi motivată, cu abilităţi de negociere şi capacitatea de anticipare a situaţiilor neprevăzute, dacă oportunitatea de a te forma şi dezvolta într-un mediu internaţional reprezintă o provocare pentru tine, atunci alătură-te echipei Transport la sediul nostru din București. Pentru reuşita în această misiune este nevoie de: - Experientă profesională de cel puţin 2 ani într-unul din domeniile următoare: customer service, order management, achiziţii, vânzări, transport, logistică; - Experienţa în proceduri import – export reprezintă un avantaj; - Cunoaşterea limbilor engleză şi franceză nivel B2; - Disponibilitate pentru deplasări ocazionale în Franţa şi România; - Cunoştinţe de utilizare pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel); - Cunoştinte SAP (reprezintă un avantaj); - Bună capacitate de organizare; - Gândire analitică; - Atenţie la detalii.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare