Acest anunt a expirat la data: 16.04.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Efectuarea activitatilor administrative ale asociatiei - Implementarea planurilor de dezvoltare a comunei, obtinerea fondurilor necesare - Accesarea fondurilor nerambursabile, administrarea proiectelor comunei - Gestionarea relatiilor oficiale cu autoritatile competente (inclusiv în capitala) - Dezvoltare parteneriate cu organizatii civile, autoritati si intreprinderi - Colaborarea cu firma de consultanta in vederea obtinerii de fonduri nerambursabile (furnizarea informatiilor si documentelor necesare elaborarii si implementarii proiectului de finantare, contact permanent cu partenerii proiectului) - Promovarea potentialului turistic al zonei si cresterea fluxului turistic - Dezvoltarea mediului local, economic si de afaceri

Cerinte

- Studii superioare: domeniul juridic, economic sau administratie publica - Experienta manageriala de minim 3 ani - Cunostinte economice, cunostinte in dezvoltare rurala - Cunostinte de limba maghiara, nivel de limba materna - Cunostinte de limba romana și engleza, nivel avansat - Experiență în administrarea problemelor oficiale - Cunoașterea regiunii Covasna - Persoana dinamica, cu initiativa - Fara cazier judiciar - Permis de conducere categoria B, cu experienta

1 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare