Acest anunt a expirat la data: 16.04.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Rolul tau în Allianz-Tiriac este de a forma si de a dezvolta o echipa puternica de vânzatori de asigurari generale si de viata. • Te vei ocupa de recrutarea si selectia membrilor echipei tale. Vei alege oamenii potriviti, care stiu, pot si vor sa vânda produse de asigurare. Te vei ocupa de îndrumarea, consilierea si dezvoltarea lor personala, astfel încât sa va îndepliniti obiectivele propuse. • În calitate de manager, vei încuraja membrii echipei sa promoveze o atitudine pozitiva în legatura cu activitatea desfasurata precum si corectitudinea si spiritul etic în relatia cu clientii, în conformitate cu valorile Allianz-Tiriac. Care sunt principalele atributii si responsabilitati în cadrul acestei activitati? • Recrutarea si selectia de agenti • Instruirea si perfectionarea profesionala a agentilor din echipa prin coaching • Managementul performantei • Pentru o buna desfasurare a activitatii tale si a echipei pe care o coordonezi, este necesar sa derulezi si activitati administrative, Pe tot parcursul activitatii tale, noi te vom sustine în activitatea desfasurata: • În cadrul procesului de recrutare si selectie a agentilor de asigurari, • În pregatirea profesionala, • În cunoasterea sistemului de remuneratie (comisioane, bonusuri, accesul în cadrul cluburilor de performanta etc), • În stabilirea obiectivelor anuale, • În cunoasterea conditiilor de derulare a campaniilor de vânzari si realizarea obiectivelor din aceste campanii, • În cunoasterea procedurilor, normelor interne, circularelor de produse si alte informatii necesare defasurarii activitatii, • În întâlnirile periodice de informare sau pregatire, în legatura cu procesele, serviciile si produsele Allianz-Tiriac.

Cerinte

 Studii: superioare economice sau tehnice;  Experienţă: minim 4 ani în asigurări; minim 1 an in management, vor avea un avantaj cei care au déjà o echipa de agenti  Cunoştinţe: Management, asigurări non viaţă, asigurări viaţă, operare PC;  Limbi străine şi grad de cunoaştere: engleză, nivel mediu / avansat;  Abilităţi/calităţi individuale: experienta in domeniul asigurărilor, capacitate de analiza si sinteza, viziune macro si microeconomica, aptitudini de comunicare si negociere, flexibilitate, inovatie

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

Nivel minim de experienta necesara 1 - 2 ani

1 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare