Acest anunt a expirat la data: 28.03.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Pentru unul dintre clientii nostri care activeaza in industria ospitaliera cautam Manageri Hotel pentru urmatoarele orase: Ploiesti, Brasov, Tusnad, Covasna, Baile Felix, Oradea, Constanta, Mangalia. Responsabilitati: Coordonarea intregii activitati a hotelului. Stabilirea pentru sefii de departamente a responsabilitatilor legate de conducerea si coordonarea activitatilor desfasurate de personalul din subordine. Organizarea si alocarea de resurse umane si materiale necesare indeplinirii obiectivelor stabilite. Propunerea bugetului hotelului si supunerea acestuia spre evaluare si aprobare Consiliului de Administratie. Stabilirea masurilor de imbunatatire a activitatii ca rezultat al analizei statisticilor referitoare la: gradul de ocupare a capacitatii de cazare, veniturile realizate pe tipuri de activitati, tariful mediu/ camera, incasarea medie zi/turist, cost mediu pe camera ocupata, adaosuri comerciale la preparate culinare, incasarea medie/zi/pers in hotel din alte servicii decat cazarea, etc. Stabilirea unui sistem de control eficient pentru asigurarea calitatii serviciilor hoteliere prestate si evitarea reclamatiilor. Propunerea politicii si structurii tarifare si de preturi pentru serviciile oferite de hotel. In urma analizarii costurilor propune politicile de promovare a serviciilor hotelului si cele de fidelizare a clientelei. Comunicarea in interiorul organizatiei a cerintelor clientilor, autoritatilor si a celor legale si de reglementare aplicabile. Supravegherea sistemului relational existent in cadrul hotelului. Analizarea si negocierea contractelor cu agentiile de turism, institutiile si organismele interesate de serviciile hotelului. Reprezentarea companiei in relatiile cu autoritatile si cu terti. Constituirea si transmiterea rapoartelor lunare catre Manager si Consiliu de Administratie. Planificarea, directionarea si controlarea programului de vanzari si marketing a hotelului. Analizarea pietei hoteliere, a preturilor concurentei si a serviciilor oferite si adaptarea politicii de vanzare a hotelului la tendintele pietei. Intervievarea, selectarea, angajarea, motivarea si evaluarea echipei de vanzari – rezervari. Pregatirea agentilor de vanzari in efectuarea unei oferte de vanzare, gestionarea apelurilor telefonice, efectuarea de sales blitz, direct mail, telemarketing, etc. Gasirea modalitatilor de up sale pentru camere si crearea de pachete atractive pentru oaspeti, in vederea indeplinirii bugetului. Promovarea produselor hotelului atat intern, cat si extern. Mentinerea portofoliului de clienti prin programe de fidelizare a oaspetilor sau alte modalitati (activitati PR etc.) Pregatirea planului anual de vanzari si marketing. Urmarirea riguroasa a platilor de la clientii hotelului si avizarea GM-ului in caz de intarzieri peste cele contractuale. Promovarea programelor de fidelitate ale GT : Connections, Ambassador Club si Flavours. Stabilirea si revizuirea, cand e necesar, a politicilor si procedurilor de vanzari – rezervari. Participarea la analiza activitatii hotelului, la cautarea de solutii si adoptarea de decizii. Intocmirea si propunerea spre aprobare a bugetului de venituri si cheltuieli al companiei pe total si pe departamente si urmarirea lunara a realizarilor. Coordonarea si controlarea activitatilor departamentelor: verificarea prin sondaj a prezentei in schimburi, a graficului orar, etc Organizarea si supervizarea circulatiei informatiei intre departamente. Organizarea in mod regulat a reuniunilor cu salariatii, aducandu-le la constinta orice modificare cu privire la activitatea viitoare si inventarierea problemelor si sugestiilor acestora pe care le transmite Manager-ului si Consiliului de Administratie. Urmarirea respectarii normelor de protectie a muncii, a celor igienico-sanitare si de P.S.I.. Aplicarea prevederilor din deciziile Consiliului de Administratie, instructiunilor, regulilor si procedurilor din manualul operational. Informarea prompta a superiorului direct asupra oricarui eveniment care afecteaza material sau care poate afecta afacerea Companiei sau activele sale majore. Rezolvarea oricaror alte sarcini distribuite de superiori, cu respectarea reglementarilor in vigoare.

Cerinte

Calificari/ Cerinte: Studii de profil sau experienta in industria ospitaliera. Minim 3 ani vechime intr-o pozitie de coordonare in turism. Cunostinte in coordonarea si organizarea activitatii hoteliere. Tehnici de comunicare si negociere. Gestiunea resurselor umane. Orientare spre eficienta. Conduita morala impecabila si autocontrol. Capacitate de conducere a unei echipe mari. Spirit de observatie. Rigoare, perseverenta. Responsabilitate, adaptabilitate. Abilitati de analiza si planificare. Personalitate puternica, valori stabile. Abilitati de sinteza a informatiilor. Va multumesc pentru timpul acordat. Pentru mai multe informatii despre acest post sau orice alta nelamurire legata de Resurse Umane, contactati-ma cu incredere.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

1 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja

Joburi similare