Acest anunt a expirat la data: 25.11.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea companiei 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii. Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști. Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică. Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens! Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta! Descrierea jobului În calitate de Manager Platou Comercial, principalele misiuni vor fi : - Asigurarea unui management de proximitate pentru o echipa de manageri comerciali(manageri de buyeri internationali); - Contribuie la trasarea strategiei pentru platoul comercial (departamentul de achizitii internationale) si se asigura ca aceasta este pusa corect in aplicare; -Participa la proiecte strategice, propune actiuni pentru imbunatatire si progres astfel incat sa contribuie la cresterea rezultatelor si a performantei generale a proiectului Achizitii Internationale; -Colaboreaza atat cu celelalte echipe din cadrul companiei cat si cu echipele clientului extern; - Acompanierea, motivarea si verificarea echipelor pentru atingerea obiectivelor stabilite; - Asigurarea transferului de task-uri către managerii echipelor de buyeri internationali; - Devoltarea unei ambiante de lucru pozitive, asigurand coaching-ul cotidian individual si colectiv al managerilor; - Analizarea rezultatelor si propunerea de actiuni corective pentru atingerea obiectivelor stabilite. Beneficii : - Formare la nivelul companiei si internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial si mediu de lucru atractive.

Cerinte

Candidatul ideal Căutăm o persoană dinamică, comunicativă, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Comercial din Constanta. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de : - Bune abilități de comunicare, negociere și o excelentă capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții internationali; - Reale calitati de adaptare, pragmatism si leadership; - Experiență relevantă în coordonarea de echipe şi în lucrul pe bază de obiective atât cantitative cât şi calitative; - Disponibil(ă), corect(ă), implicat(ă) în munca sa, bune abilități de organizare și o atitudine proactivă; - Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat; - Cunoașterea limbii franceze reprezinta un avantaj; - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word , Internet, SAP (reprezinta avantaj ).

1 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare