Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Candidatul ideal: În echipa de Recrutare de la Iași colegii noștri sunt definiți de pasiune, profesionalism, spirit inovator și rezultate remarcabile. Deschidem oportunitatea integrării într-un proiect internațional pentru un nou coleg în calitate de Manager Recrutare, care are misiunea de a duce performanța cu un pas și mai departe. Dacă aceste valori te reprezintă și, în plus, cunoști bine limbile franceză și engleză, atunci dorim să te cunoaștem! Competente si abilitati necesare: - pasiune pentru managementul echipei, dezvoltarea de proiecte noi și pentru livrarea către clienți a unor servicii profesioniste și de calitate excepțională ; - abilitate de implementare de noi abordări, metode și soluții de business, utilizând bune practici, adaptate specificului activității, anticipând potențialul impact asupra sferei de responsabilități ale echipei; - abilități dezvoltate de comunicare scrisă și verbală, formală și informală, de coaching / mentoring; - grad ridicat de adaptabilitate la schimbări și rezistență la stres; - fire dinamică, energică și hotărâtă; - cunoștințe de limbă franceză ( nivel B2 ) și limba engleză (nivel B2-C1) - cunostințe avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office, Internet Explorer, email etc. - experiență în Managementul unei echipe de minim 3 ani; - experiența în sfera BPO – avantaj; - experiența în recrutare – avantaj.

Cerinte

Noul nostru coleg(a): - definește, planifică și implementează strategiile de recrutare aferente tuturor proiectelor în derulare; - își asumă responsabilitatea pentru transmiterea și atingerea obiectivelor de recrutare individuale și de echipă, implicându-se în analiza și soluționarea etapelor critice pe proiect, respectând termenele agreate ; - pregătește, analizează și interpretează rapoarte periodice, formulează concluzii și propune planuri de acțiune ; - implementează planuri de lucru, pentru o alocare eficientă a resurselor pe proiecte în funcție de diversitatea, complexitatea și volumul portofoliilor individuale, monitorizează evoluția proceselor de recrutare, intervine în deblocarea și ameliorarea proceselor; - evaluează periodic competențele și gradul de implicare a echipei, propune, implementează și măsoară impactul măsurilor de îmbunătățire și dezvoltare profesională; - reprezinta echipa, activitatea de recrutare și rezultatele acesteia în fața Clienților / Managementului. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

1 pozitii disponibile 12 persoane au aplicat deja

Joburi similare