Acest anunt a expirat la data: 13.02.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI: ▒ Operationale si de coordonare interne: o Dezvoltarea procedurilor de resurse umane in cadrul companiei: implementarea procedurilor de angajare a personalului, pornind de la asteptarile managerului care doreste angajarea pana la derularea efectiva a procesului o Organizarea si coordonarea intregului procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de managerul companiei o Intocmirea si reactualizarea fiselor de post la nivel de societate o Intocmirea documentelor pentru angajare, modificare, suspendare si incetare a contractelor individuale de munca o Integrarea in societate a noilor salariati o Planificarea si coordonarea activitatii angajatilor, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din punct de vedere al performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii o Crearea si implementarea unei proceduri de stimulare, motivare si dezvoltare a angajatilor impreuna cu managerul companiei o Eliberare de diverse adeverinte pentru salariati o Intocmirea procedurii de cercetare disciplinara conform prevederilor legale o Mentinerea evidentei zilierilor, precum si completarea si gestionarea Registrului de evidenta a zilierilor o Evidenta documentatiei necesare activitatii biroului, pe parte de angajari, promovari (mutari), plecari din societate o Modificare si incetare a contractelor individuale de munca o Asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar conducerii societatii; o Planificarea/evidenta concediului de odihna o Evidenta timpului lucrat si realizarea pontajului o Evidenta orelor suplimentare/de recuperare/de noapte/de week-end si operarea acestora in statul de plata si pontaj, conform prevederilor legale o Actualizeaza permanent baza de date a angajatilor o Coordonarea activitatii echipei departamentului de resurse umane ▒ Operationale de coordonare cu parti externe companiei: o Operarea in Revisal si transmiterea informatiilor in termenul legal o Intocmirea si gestionarea dosarelor de personal pentru angajatii societatii o Tine evidenta si introduce in programele specifice concediile medicale, de odihna, etc., pontajele lunare si orice alte date necesare calcularii salariilor o Gestionarea activitatilor legate de tichete de masa o Asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar conducerii societatii; o Emiterea tuturor documentelelor referitoare la salarizarea angajatilor o Calcularea si intocmirea statelor de plata, a declaratiei D112 o Reprezinta compania in relatiile cu autoritatile din domeniu: Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectia muncii, CNPAS, etc. o Mentinerea legaturii cu firma responsabila pentru SSM si PSI, precum si pentru Medicina muncii

Cerinte

PROFIL CANDIDAT: ▒ Studii superioare finalizate ▒ Atestat de Inspector Resurse Umane/Inspector Salarizare; ▒ Excelente cunostinte referitoare la practicile din domeniul administrarii de personal si salarizare ▒ Bune cunostinte de operare PC (pachetul MS Office – Word, Excel) ▒ O foarte buna cunoastere a legislatiei muncii ▒ Experienta 2-3 ani in domeniul Resurse Umane, pe un post similar ▒ Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatii, dinamism, atentie distributiva, capacitate de observare

1 pozitii disponibile 4 persoane au aplicat deja

Joburi similare