Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Manager achizitii import / export, pentru biroul din Bucuresti. Viitorul coleg va avea drept sarcini: - Gestionarea, planificarea, prioritizarea, coordonarea activitatilor si sarcinilor specific pentru achizitii interne si externe ; - Prospectarea pietei poduselor traditionale specifice din Romania in vederea exportului catre Belgia, Franta, Olanda … - Evaluarea necesarului de produse si cantitati pentru achizitii, planificarea acestora, conform nevoilor reale; Negocierea cu furnizorii (de materiale si servicii) a preturilor, calitatii, facilitatilor contractuale si incheierea contractelor de achizitii; - Mentinerea legaturii cu furnizorii, identificarea de noi furnizori; - Intocmirea comenzilor de achizitii si lansarea acestora catre furnizori; - Intocmirea documentatiilor necesare in vederea exportului, asigurarea transportului etc - Intocmirea de raportari specifice, efectuarea documentarii si raspuns in termenele solicitate, catre conducere; - Alte sarcini punctuale, in functie de dinamica activitatii. Competente, aptitudini, experiente utile: - Persoana bine organizata, disponibila la lucru sub presiune. - Experienta intr- o pozitie similara intr- o firma de profil constituie un mare avantaj Experienta in activitati de negociere, contractare, derulare; - Abilitati de planificare si organizare; - Foarte bune abilitati de comunicare; - Orientare catre rezultat, capacitate de a gestiona simultan mai multe proiecte ; - Capabil de performanta si rezultate in conditii de stres si cu respectarea termenelor limita, perseverenta, implicare ; - Discretia, confidentialitatea si loialitatea reprezinta o cerinta esentiala; - Necesar: bune cunostinte de limba franceza, ideal nivel avansat ; - Permis B ;

Cerinte

Competente, aptitudini, experiente utile: - Persoana bine organizata, disponibila la lucru sub presiune. - Experienta intr- o pozitie similara intr- o firma de profil constituie un mare avantaj Experienta in activitati de negociere, contractare, derulare; - Abilitati de planificare si organizare; - Foarte bune abilitati de comunicare; - Orientare catre rezultat, capacitate de a gestiona simultan mai multe proiecte ; - Capabil de performanta si rezultate in conditii de stres si cu respectarea termenelor limita, perseverenta, implicare ; - Discretia, confidentialitatea si loialitatea reprezinta o cerinta esentiala; - Necesar: bune cunostinte de limba franceza, ideal nivel avansat ; - Permis B ;

1 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare