Acest anunt a expirat la data: 31.10.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati: Elaborarea cererilor de finantare Management de proiect in etapa de implementare (intocmire dosare pentru cereri de prefinantare/rambursare, cereri de plata, documentatii pentru obtinerea scrisorii de garantare, verificarea conformitatii documentelor depuse de catre toti factorii implicati in derularea proiectului, intocmire rapoarte de progres etc.) Beneficii: - salariu motivant care se va negocia in urma interviului final - bonuri de masa -posibilitatea participarii la cursuri de dezvoltare profesionala si perfectionare in domeniu

Cerinte

Cerinte: Studii superioare - nivel licență Minim 2 ani experiență în scrierea, implementarea și gestionarea proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile (FEADR și alte programe cu finantare UE) Experiența în achizițiile publice reprezinta avantaj Abilități de sinteză și analiză, capacitate de comunicare, relaționare și lucru în echipă Cunoștințe privind legislația în vigoare UE și națională aplicată în cadrul programelor cu finantare UE Cunostinte PC: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook); Cunoașterea limbii engleze Disponibilitate la program prelungit cand este cazul

Restrictii

Se accepta CV-uri in limba Romana

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

2 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare