Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

În calitate de Asistent administrativ al Departamentului Vânzări şi Comunicare, colegul/colega noastră: - Ţine legatura în mod continuu cu partenerii noştri de business din Franţa şi cu furnizorii; - Comunică (telefon, mail, personal), menţine relaţiile şi preia taskuri administrative legate de printarea diverselor materiale necesare în magazine; - Gestionează situaţii legate de facturi; - Preia şi răspunde la reclamaţii; - Realizează şi/sau retuşează diverse documente/afişe/etichete menite să promoveze diverse loturi, oferte şi preţuri speciale. Beneficii: - Formare internaţională alături de partenerii noştri din Franţa pentru o perioada de 2 luni; - Formare continuă în cadrul echipei; - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Est’ce que tu connais la langue Française? Aimerais-tu un échange culturel au sein d’une grande entreprise multinationale? Îţi lansăm o provocare întrucât ne mărim echipa cu un nou coleg/colegă care să ţină legătura cu partenerii noştri din Franţa, şi care să-i sprijine pe parte administrativă. - Dacă eşti un foarte bun cunoscător de limba franceză (minim B2); - Eşti dispus la deplasări în străinătate pentru formare; - Ai experienţă administrativă de minim 6 luni; - Eşti deschis, adaptabil şi multitasking; - Ai capacitatea de a anticipa nevoile colegilor şi de a veni în întâmpinarea lor; - Ai viteza de reacţie şi doreşti un loc de muncă dinamic; - Ai înclinaţii tehnice şi cunoştinţe de In design/Photoshop/Illustrator (avantaj !). Atunci aşteptăm CV-ul tău iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

1 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare