Acest anunt a expirat la data: 07.09.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

În echipa noastră vei avea următoarele responsabilități: -gestionarea contractelor de muncă; -programarea interviurilor și toate aspectele de back-office asociate acestora; -realizarea task-urilor administrative corelate cu activitățile de training și coaching-inclusiv deplasări, cazări, diurne; -menținerea relației între România si colaboratorii din Franța (calitate și proceduri); -participarea la zilele de recrutare asociate proiectului. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Suntem o echipă tanără, proactivă și motivată de noi provocări profesionale, care caută un nou coleg dornic să investească în mod constant în cariera sa! Candidatul ideal: -cunoștințe de limbă engleză (minim B2) și franceză (minim B1); -experiență de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel); -foarte bune abilități de comunicare; -capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importantă și urgentă; -capacitate de adaptare la un mediu dinamic și intreprinzător; -disponibilitate la deplasare ocazionale în țara și în străinătate.

1 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare