Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Multitasking și Motivat? Alătură-te echipei noastre! Te așteptăm să faci parte dintr-un proiect comercial internațional aflat în continuă expansiune, în cadrul căruia vei gestiona relațiile de colaborare cu furnizori din America, China, Mexic și diversi clienți interni. Responsabilități: - Indeplinirea task-urilor administrative în vederea asigurării suportului necesar managerului de echipă operațional; - Menținerea relațiilor cu furnizorii prin e-mail și telefonic; - Intocmirea de rapoarte zilnice de activitate, cu scopul de a permite managerului de echipă controlul activității de la distanță; - Realizarea unor dosare de achiziții, care să conțină toate detaliile despre condițiile de vanzare, eșantioane și poze, în vederea trimiterii acestora către client; - Inregistrarea și verificarea informațiilor introduse în programul de lucru specific proiectului (CRM). Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Candidatului ideal: - Atenție la detalii; - Capacitate de organizare și prioritizare task-uri; - Flexibilitate și capacitate de adaptare; - Bune abilități de comunicare și relaționare; - Rezistență la un ritm de lucru alert; - Persoana dinamică; - Spirit de echipă; - Experiență relevantă în domeniul administrativ-secretariat de minim 1 ani - constituie un avantaj.

1 pozitii disponibile 4 persoane au aplicat deja

Joburi similare