Detalii loc de munca - Cluj Napoca

Descrierea jobului - Cluj Napoca

Căutăm Office Manager Scurtă descriere Căutăm office manager pentru biroul din Cluj-Napoca pentru a organiza și coordona echipa, pentru a se ocupa de conducerea echipei si de procedurile necesare administrarii biroului. Rolul tău va fi să creezi și să menții un mediu de lucru organizat și plăcut, să monitorizezi echipa și să asiguri eficiența și comunicarea la un nivel înalt. Acest Office manager trebuie să aibă experiență cu diferite software-uri de birou (email, software de facturare, spreadsheets și CRM software) și să fie capabil să se ocupe cu acuratețe de îndatoririle administrative. Office manager-ul ar trebui să poată asigura permanent și transparent legatura dintre echipa si administratorul firmei. Experiența anterioară pe o poziție similară, de front office manager sau executive assistant constituie un avantaj. Responsabilități: • Programarea ședințelor și a întâlnirilor din cadrul biroului • Ședințe cu echipa și administratorul firmei • Implicarea si contributia in strategiile de dezvoltare și marketing • Suportul și monitorizarea echipei • Întocmirea contractelor și emiterea facturilor • Monitorizarea proiectelor • Rapoarte săptămânale • Întocmirea situației financiare lunare • Organizarea biroului și furnizarea necesarului de consumabile • Asigurarea legaturii cu institutiile publice • Asigurarea legăturii cu firma de contabilitate • Organizarea și îndosarierea documentelor • Administrarea dosarelor de personal • Participarea la negocierea contractelor sau întâlnirea cu clienții, dacă este cazul Ce se cere • Experiență dovedită ca și Office manager, Front office manager or executive assistant, minim 1 an • Persoană prietenoasă cu excelente abilități de comunicare • Constituie un avantaj monitorizarea anterioară a unei echipe • Nivel avansat al MS Office (MS Excel, Word) • Excelente abilități de time management, multi-tasking și prioritizare a sarcinilor • Excelente abilități de comunicare orală și în scris atât în limba română cât și în limba engleză • Abilități de organizare și planificare • Minte creativă, cu spirit de observație foarte bun, cu abilități de a face conexiuni și de a sugera îmbunătățiri și direcții de dezvoltare Ce oferim: - Salariu fix competitiv + bonusuri (in functie de performanta personala si a echipei) - Mediu de lucru placut - Echipă tânără si dinamica - Program de lucru de L-V, cu posibilitatea unui program flexibil pe viitor - Training-uri pentru dezvoltare personala si profesionala - Team building-uri anuale CV-urile se vor trimite pe adresa contact [at] fivetn.com împreună cu scrisoarea ta de intentie/ recomandare

Cerinte

• Experiență dovedită ca și Office manager, Front office manager or executive assistant, minim 1 an • Persoană prietenoasă cu excelente abilități de comunicare • Constituie un avantaj monitorizarea anterioară a unei echipe • Nivel avansat al MS Office (MS Excel, Word) • Excelente abilități de time management, multi-tasking și prioritizare a sarcinilor • Excelente abilități de comunicare orală și în scris atât în limba română cât și în limba engleză • Abilități de organizare și planificare • Minte creativă, cu spirit de observație foarte bun, cu abilități de a face conexiuni și de a sugera îmbunătățiri și direcții de dezvoltare

1 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare