Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Gestionarea fluxului de documente intrate-ieșite în societate și asigurarea reaspectării confidențialității tuturor documentelor gestionate; - Primirea, transmiterea, îndosarierea şi arhivarea corespondenţei (format fizic și/sau electronic) şi a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a tuturor colaboratorilor; - Gestionarea relației cu partenerii companiei: clienți, furnizori, bancă, etc.; - Întocmire necesar lunar; - Asigurarea logisticii si protocolului necesar în timpul delegațiilor sau al ședintelor de lucru; - Participarea activă în organizarea evenimentelor; - Preluarea și direcționarea apelurilor; - Rezolvarea problemelor logistice ale colaboratorilor; - Realizarea situaţiilor solicitate de către Managerul direct.

Cerinte

Te regăseşti în descrierea abilităţilor şi competenţelor următoare? - Cunoştinţe de operare PC - pachet Microsoft Office la nivel avansat – Excel și PowerPoint; - Cunoașterea și utilizarea limbii engleze la nivel mediu-avansat (Limba franceză - un real avantaj) - Experienţă profesională în domeniul administrativ-secretariat – reprezintă un avantaj; - Capacitatea de a te organiza și de a gestiona prioritățile; - Capacitate de a căuta și sintetiza informații; - Bune abilități de comunicare; - Stăpânirea tehnicilor de negociere; - Riguros, organizat, reactiv, responsabil; - Spirit de inițiativă; - Fire exigentă şi consecventă. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes; - Oportunități de evoluție în carieră în cadrul companiei; - Pachet salarial atractiv.

1 pozitii disponibile 8 persoane au aplicat deja

Joburi similare