Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Realizarea target-urilor cantitative si calitative stabilite la nivel de departament si imbunatirea performantelor echipei. Contactarea telefonica a clientilor ce inregistreaza intarzieri la plata ratelor lunare si recuperarea sumelor datorate de acestia: apelarea clientilor restantieri si notificarea acestora cu privire la sumele restante si data de plata oferirea de informatii si servicii de consiliere identificarea datelor de contact corecte pentru clienti si actualizarea bazei de date interne urmarirea respectarii angajamentelor de plata identificarea cazurilor de frauda preluarea apelurilor telefonice cu privire la probleme plati raportarea catre superiorul direct a tuturor situatiilor care influenteaza colectarea creantelor si a tuturor situatiilor care au impact asupra activitatii de collection Se asigura ca se respecta atat regulile de compliance cat si cele interne / externe Se asigura ca respecta regulile interne si legale referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal

Cerinte

AVANTAJ- experienta in colectare creante Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Cunostinte generale ale instrumentelor de plata Cunostinte medii de operare PC Bune cunostinte de Excell Limba engleza, nivel mediu Foarte bune abilitati de comunicare si negociere Capacitatea de a lucara in echipa Rezistenta la stres Initiativa Flexibilitate Gandire analitica Orientare catre identificarea solutiilor Atitudine pozitiva Beneficii: – bonuri de masa – bonusuri de performanta lunare

6 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare