Acest anunt a expirat la data: 09.07.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati si beneficii: Realizeaza comunicarea cu clientii prin telefon, internet etc Comunicare interna si externa in companie. Gestioneaza necesarul administrativ (papetarie, curatenie, protocol) Incasari, inregistrare documente, arhivare etc Participa la pregatirea si organizarea diverselor evenimente de promovare. Mentine eficient relatia si buna comunicare cu colaboratorii si partenerii, prin telefon si prin intermediul Internetului. Urmărește, înregistrează si arhivează actele si documentele firmei. Menține evidenta cheltuielilor zilnice, gestionează documentele. Gestionează, organizează și actualizează informații utilizând Excel și alte baze de date; utilizează aceste baze de date pentru raportări statistice și financiare. Actioneaza in bunul interes al firmei si al clientilor. BENEFICII; Posibilitatea de a lucra intr-o companie de prestigiu; Posibilitatea de a cosntrui o cariera; Posibilitatea de avansare in structura firmei; Posibilitatea de a face parte dintr-un colectiv tanar si ambitios; Pachet salarial atractiv, in functie de realizari; Telefon mobil, laptop.

Cerinte

Candidatul ideal: - seriozitate, punctualitate, onestitate; - bine organizat(a), comunicativ(a), orientat(a) spre client si solutii; - foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbala; - interes pentru domeniul educational si pentru cursurile de limba engleza; - dorinta de auto-imbunatatire si de contributie la dezvoltarea firmei; - atitudine proactiva, spirit de initiativa, capacitate de lucru in echipa.

1 pozitii disponibile 26 persoane au aplicat deja

Joburi similare