Acest anunt a expirat la data: 04.03.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- preluarea apelurilor telefonice si a vizitatorilor; - completarea registrului intrari iesiri si a registrului de casa; - administrarea solicitarilor venite din partea angajatilor din regiune: concedii, deconturi, cursuri de calificare; - activitati de secretariat: indosariere, arhivare, plati, contracte, relatia cu institutiile statului; - gestionarea coletelor; - administrarea biroului: realizarea unui buget, realizarea cumparaturilor necesare desfasurarii activitatii.

Cerinte

- persoana ordonata, calma, diplomata si care isi doreste un loc de munca stabil; - bune abilitati de comunicare si relationare; - abilitati de organizare si eficientizare a activitatii; - cunostinte avansate de limba engleza; - cunostinte de lucru in Excel, Word; - respectarea termenelor limita.

1 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare