Detalii loc de munca - Cluj Napoca

Descrierea jobului - Cluj Napoca

Candidatul ideal - Absolvent(ă) la nivel licență a unor studii în domeniul economic, cu dorința de a învăța! Experiența nu este obligatorie! Cam ce vei avea de făcut: - contabilizarea și înregistrarea documentelor primare în programul WinMentor; - contabilizarea și înregistrarea registrului de casă; - emiterea facturilor de vânzare și a documentelor specifice de expediție către clienții companiei; - realizarea plăților către furnizori și urmărirea încasărilor de la clienți; - activități specifice de secretariat (preluarea apelurilor telefonice, gestionarea corespondenței, a email-urilor și distribuirea lor, a protocolului); - gestionarea, organizarea, arhivarea și actualizeaza informațiilor ce țin de partea administrativă, utilizând baza de date. Noi îți vom oferi cu drag contextul: - suport, coordonare și instruire din partea departamentului administrativ; - o echipă caldă și prietenoasă și o atmosferă de lucru pe măsură; - teambuildinguri și alte activități care să te facă să te simți bine la Servelect și să vii cu drag la birou; - un pachet salarial care va crește proporțional cu implicarea și dezvoltarea ta; alte beneficii-surpriză pe care le vei afla la interviu.

Cerinte

Dacă: - ești pasionat(ă) de domeniul economic și îți place să lucrezi cu cifre, - ești o persoană responsabilă, integră, organizată și punctuală, - îți place să găsești soluții creative, să te implici în munca ta și să fii proactiv(ă), - ești absolvent(ă) licență / masterand(ă) în domeniul economic (condiție obligatorie), - cunoști limba engleză la nivel mediu și îți place să lucrezi cu Microsoft Word și Excel, s-ar putea să fii colega/colegul pe care-l căutăm! Pentru a te asigura că profilul tău este vizualizat cu prioritate, așteptăm cu drag CV-ul tău și pe site-ul nostru, la secțiunea Cariere!

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Limbi straine necesare Engleza

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare