Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

EBC Interim recruteaza un Office Assistent pentru unul din clientii sai, o companie multi-nationala. SARCINI SI ATRIBUTII: Curierat: • Administrarea si gestionarea trimiterilor postale; • Inregistrarea tuturor documentelor ce intra in firma. Logistica: • Persoana de contact in relatia cu firma care asigura transportul marfurilor catre reteaua de magazine din toata tara; • Coordonarea activitatilor de logistica marfa si urmarirea traseului de livrare marfa catre filiale; • Distribuirea graficelor de livrari in FIL; • Centralizarea informatiilor referitoare la colectarea NT-urilor goale; • Coordonarea trandferurilor si a depozitarilor; • Livrari de colete in caz de deschideri de magazine sau relocari Articole ne-comerciale; • Administrarea zilnica a bazei de date WWS pentru toate comenzile de articole necomerciale; • Verificarea stocurilor, aprobarea comenzilor din sistem lansate de catre filiale; • Lamurirea situatiilor de comenzi neclarificate. Achizitii: • Gestionarea stocurilor de consumable pentru filiale si sediu; • Gestionarea ofertelor care vizeaza asigurarea consumabilelor si a intretinerii produselorde birotica din sediul central si filiale; • Achizitii in caz de proiecte solicitate de catre superior – oferta mobilier, tefefonie etc. Rezervari: • Gestionarea tuturor rezervarilor pentru deplasarile in interes de serviciu a angajatilor companiei. Altele: • Verificarea cantitativa a continutului facturilor de a caror continut este reposnabil departamentul Office; • Acordarea de suport si consultanta filialelor; • Coordonarea evidentei gestiunii deseurilor pentru toate filialele din tara si colectarea de informatii necesare; • Intocmirea raporturilor pentru fiecare tip de deseu si pentru fiecare filiala separat; • Intocmirea de rapoarte si documente diverse solicitate de catre directorul general; • Actualizarea listei de telefoane; • Intampinarea de telefoane, corespondenta, vizitatori.

Cerinte

• Experienta in Achizitii/Logistica - reprezinta un avantaj; • Cunostinte de operare calculator (MS Office, Internet Explorer); • Persoana organizata, cu spirit de echipa, responsabila, rezistenta la stres, eficienta, orientata spre detalii; • Capacitate de analiza si sinteza, respectarea termenelor limita; • LIMBA GERMANA la nivel mediu - CONDITIE OBLIGATORIE

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare