Acest anunt a expirat la data: 05.11.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea jobului Principalele Responsabilitati: • Planificarea și implementarea campaniilor de comunicare și promovare; • Elaborarea strategiilor de comunicare pentru brandurile companiei; • Realizarea materialelor aferente campaniilor de trade-marketing; • Gestionarea relațiilor cu agențiile de publicitate și agențiile de media; • Analizarea propunerilor şi ofertelor agenţiilor; • Coordonarea organizării de evenimente interne (planificarea, comunicarea evenimentului, catering, asigurarea spaţiului, etc); • Participarea la evenimentele externe ale companiei (evenimente de lansare, seminarii, expoziţii, târguri); • Elaborarea comunicatelor de presă, textelor pentru broşuri, pliante, invitaţii,etc. Competențe: • Foarte bune abilități de comunicare în mediul de business; • Muncă în echipă; • Rezolvarea de probleme şi luare de decizii; • Managementul resurselor: capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor, în vederea atingerii obiectivelor setate; • Creativitate: capacitatea de a veni cu idei originale sau inovative şi de a construi pe baza acestora în scopul dezvoltării).

Cerinte

Cerinte: • Studii superioare în marketing/ economie/ comunicare/ relaţii internaționale, etc; • Experiență minimă în marketing – 3 ani; • Limba engleză – nivel mediu/avansat. Ce ne-ar place să cunoașteți: • Tehnici de comunicare și elaborare a mesajelor; • Principiile şi metodele implicate în expunerea, promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor; • Dinamica pieţei publicitare.

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare