Acest anunt a expirat la data: 14.01.2018

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Principalele responsabilităţi • Preia si se ocupa direct, sau prin implicarea departamentelor responsabile, de solutionarea diversele solicitari primite de la clientii existenti / potentiali, cu respectarea termenelor stabilite prin procedurile interne; • Raspunde diverselor intrebari adresate de catre clientii existenti sau potentiali (telefon / email / intalniri cu clientii la sediul societatii); • Pregateste si trimite acorduri, adrese, notificari, etc emise de societate catre clientii sai ; • Actualizeaza informatiile clientilor in sistemul informatic si arhiveaza electronic si fizic documentele in legatura cu cererile clientilor, conform procedurii de arhivare; • Realizeaza rapoarte catre management si/sau ale departamente cu privire la activitatea aferenta departamentului Relatii Clienti Oferta   • Posibilitati de promovare si afirmare profesionala • Mediul placut si profesionist

Cerinte

Abilitati cerute de post • Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si negociere ; • Flexibilitate; deschidere la sugestii, gandire pozitiva; • Bune abilitati matematice; • Buna organizare, spirit de initiativa, proactivitate, dorinta de perfectionare continua; • Interes pentru maximizarea satisfactiei clientilor externi si interni; • Experienta minim 2 ani in relatii clienti sau vanzari; • Bune cunostinte de excel si word; • Studii superioare;

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare