Acest anunt a expirat la data: 28.10.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Recrutam Operations Manager, bun cunoscator al limbii engleze pentru partenerul nostru din Galati. Societatea angajatoare face parte dintr-un important grup european si are ca obiect principal de activitate productia de confectii metalice. Detalii job : Tip contract: perioada nedeterminata, full time Relocare: Da Data angajarii: Noiembrie 2017 Salariul: peste media locala cu 30 – 40 %, competitiv la nivel european Descriere job : Rolul Managerului de Operatiuni in compania angajatoare va fi acela de a gestiona in mod eficient departamentul de productie, financiar si de comunicare in vederea asigurarii unui climat benefic dezvoltarii societatii. Atributii specifice : - Asigurarea mediului adecvat in vederea desfasurarii activitatii societatii conform valorilor companiei; - Evaluarea sistemului de functionare si de operare a businessului; - Verificarea gradului de satisfactie al clientilor societatii precum si identificarea tuturor parghiilor de sporire al acesteia; - Dezvoltarea impreuna cu departamentul de resurse umane a procedurii de recrutare, instruire, supraveghere si evaluare a personalului societatii - Dezvoltarea activiatii societatii in vederea maximizarii profitului si a satisfactiei personalului angajat; - Revizuirea practicilor de lucru ale societatii pentru a stabili gradul de eficienta si de profitabilitate precum si elaborarea si implementarea de noi proceduri necesare; - Asigurarea ca toate produsele societatii sunt fabricate intr-o maniera corecta, rentabila si in timp util, in conformitate cu specificatiile și cerintele de calitate; - Stabilirea si imbunatatirea sistemelor operationale, a proceselor si a celor mai bune practici care garanteaza bunastarea organizationala; - Examinarea impreuna cu managementul societatii a datelor si situatiilor financiare si implementarea masurilor necesare in vederea imbunatatirii profitabilitatii; - Urmarirea desfasurarii controalelor de calitate si monitorizarea KPI-ului pe partea de productie.

Cerinte

- Experienta de minim 5 ani in managementul operational al unei societati cu acelasi profil de activitate sau cu profil industrial; - Foarte bune cunostinte in domeniul tehnic; - Abilitati relevante de manager; - Studii in domeniul managementului si tehnice; - Limba engleza - fluent; - Limba italiana – reprezinta un avantaj; - Permis de conducere categoria B; - Capacitatea de a intelege sistemul de functionare si procedurile societatii precum si adaptarea acestuia la piata locala; - Pe baza activitatii societatii si a analizei pietei din domeniu, capacitatea de a putea realiza previziuni pentru activitatea societatii; - Flexibilitate si viziune de business; - Foarte bune abilitati de relationare precum si capacitatea de a se face inteles de catre toate departamentele societatii, de la productie pana la managerment; - Competenta de a manageria cu succes toate departamentele din subordine; - Abilitatea de a coordona corect toate departamentele societatii; - Capacitatea de a adapta si implementa experienta dobandita anterior la structura si procedurile societatii in vederea atingerii obiectivelor acesteia precum si a dezvoltarii profesionale; - Capacitatea de a se implica activ in toate departamentele si activitatile societatii, propunerea de solutii fiabile la toate problemele intampinate; - Capacitatea de a indeplini eficient obiectivele stabilite de societatea cu resursele puse la dispozitie si respectarea deadline-urilor indicate; - Abilitatea de a se adapta fiecarei situatii a companiei, analizarea si propunerea de solutii eficiente in fiecare etapa a dezvoltarii acesteia; - Analizarea, crearea si implementarea procedurilor necesare in departamentul de productie in vederea cresterii, asigurarii si mentinerii stabilitatii acesteia; - Capacitatea de a-si prioritiza sarcinile in vederea realizarii unui flux continuu si eficient; - Participarea activa la evaluarea si analiza costurilor de productie si general precum si efectuarea de propuneri fiabile in vederea eficientizarii acestora; - Analiza pietei locale de profil sub toate aspectele, transpunerea informatiilor in activitatea companiei si dezvoltarea acesteia in directia optima a competitivitatii; - Capacitatea de a intelege potentialul pietei si de a coordona activitatea societatii in directia potrivita pe baza experientei dobandite si cu suportul acordat de aceasta; - Capacitatea de a dezvolta un business si de a interactiona cu oamenii la toate nivelele; - Persoana perseverenta, autodidacta, cu un grad foarte mare de adaptabilitate si potential de dezvoltare profesionala; - Puternic simt de responsabilitate, dedicare in vederea realizarii proiectelor in care se implica si in mod deosebit diplomata; - Capabil sa asculte, sa inteleaga, sa invete si sa implementeze strategiile de dezvoltare ale societatii atat actuale cat si viitoare; - O persoana deschisa tuturor procedurilor interne, posibilelor oportunitati de dezvoltare a societatii si cu o viziune generala asupra businessului foarte dezvoltata.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare