Acest anunt a expirat la data: 05.11.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

DESCRIEREA COMPANI: Companie full-service de market research, dedicata industriei farmaceutice. Expertii nostri ofera servicii de cercetare de piata specializate, perspective de piata si consultanta, identifica valorile si factorii de alegere ce pot fi incorporate in prognoze si modelari ale pietei si ale comportamentului clientilor. RESPONSABILITATI: • Contactarea potentialilor respondenti pentru aplicarea interviurilor telefonice (outbound); • Introducerea datelor in calculator. BENEFICII: • Pachet salarial atractiv; • Tichete de masa; • Training profesional specializat

Cerinte

CERINTE: • Persoane cu experienta in call center, dar si studenti dornici sa invete si sa progreseze; • Persoane sociabile, comunicative, care se integreaza rapid in colectiv; • Persoane cu gandire logica, structurata, cu memorie buna si spontaneitate; • Persoane cu capacitatea de a se adapta la interlocutori de tipologii diferite; • Persoane cu aptitudini PC (Microsoft Office).

2 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare