Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Responsabilitati: Ruleaza rapoartele care se refera la toti indicatorii urmariti in cadrul echipei de Activare, atat la nivel de echipa, cat si la nivel individual, precum si la procesul de capitalizare; Calculeaza si transmite valorile de indicatori pentru a fi inclusi in dashboard-ul echipei de Activare, asigurandu-se de corectitudinea informatiilor transmise Intocmeste prezentarile saptamanale/lunare sau la solicitarea managementului de departament; Prezinta managementului echipei de Activare analize si explica eventualele deviatii ale indicatorilor, propunand solutii de corectie; Se asigura ca toate inregistrarile de contracte pe care le opereaza in bazele de date, indeosebi in sistemul de activare, sunt corecte, conform cu solicitarea/contractul semnat; Opereaza/solutioneaza cazurile primite de catre echipa si individual in aplicatia Clarify;

Cerinte

Studii superioare; Minim 12 luni experienta in cadrul unui departament de relatii clienti/echipe de activare reprezinta un avantaj; Abilitati de lucru foarte bune cu sistemele: Microsoft Office ( Word, Excel si Power Point); Cunoasterea limbii engleze vorbite si scrise cel putin la nivel mediu constituie un avantaj; Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă; Abilitati de analiza si interpretare cifre; Atentie la detalii; Orientare catre client si rezultat Integritate si incredere.

10 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare