Acest anunt a expirat la data: 19.11.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea jobului: Responsabilitati: - preluarea si efectuarea de apeluri telefonice de la si catre clienti; - oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionala; - acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului; - inregistrarea in baza de date a actualilor si potentialilior clienti; - asigurarea unei evidente clare a activitatii desfasurate; - adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client; - oferirea informatiilor despre produsele naturiste si modalitatea de a accesa serviciile de reflexoterapie (preturi, tipuri de abonamente, reduceri, oferte), in vederea vanzarii acestora; Beneficii: - training o saptamana; - posibilitatea de a avansa profesional de la Operator Call Center la Team Leader - programul de munca: L-V; 10:00-19:00, 2 Sambete libere/luna (Program Sambata 09:00-17:00)

Cerinte

Candidatul ideal indeplineste urmatoarele cerinte: • abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; • atitudine pozitiva si perseverenta; • cunostiinte de operare a calculatorului (Windows, MS Office); • spirit de echipa; • experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj); • Punctualitate; • Seriozitatea; • Rabdare.

20 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare