Acest anunt a expirat la data: 30.09.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea jobului · Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste; · Se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului; · Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor; · Duce la îndeplinire sarcinile de serviciu, specifice activităţii de Call Center.

Cerinte

Candidatul ideal • Studii medii/superioare; • Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj; • Abilităţi de vânzare şi negociere; • Abilităţi de comunicare; • Abilităţi de ascultare; • Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă; • Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru; • Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi.

10 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare