Acest anunt a expirat la data: 12.10.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Efectuarea/primirea/gestionarea apelurilor conform procedurilor interne; - Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente; - Identificarea si aplicarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare a cererilor receptionate; - Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu; - Colaborarea eficienta cu celelalte departamente in vederea solutionarii problemelor aparute.

Cerinte

- Voce placuta; - Disponibilitate de a lucra in intervalul 22.30-07.00; - Nivel avansat limba engleza; - Cunostinte avansate de operare calculator; - Spirit de echipa, seriozitate, punctualitate, atitudine pozitiva; - Derularea activitatii conform politicii companiei; - Abilitati excelente de comunicare, mod de gandire orientat spre clienti; - Rezistenta la stres si program de noapte; - Experienta in call-center constituie un avantaj.

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare