Acest anunt a expirat la data: 09.04.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Dacă ai cunoștințe de limba italiană și ești în căutarea unui loc de muncă, poți veni să te alături echipei noastre.

Bitech Company reprezintă o alegere foarte bună atât pentru studenți, fiind un start excepțional in carieră, cât și pentru persoanele cu experiență care vor sa își dezvolte cunoștințele într-un mediu de lucru plăcut, liniștit și sigur.

Cerințe:
• cunoștințe de limba italiană la un nivel conversațional / mediu / avansat
• cunoștințe minime de operare PC
• bune abilități de comunicare
• persoană deschisă, receptivă, cu o atitudine pozitivă și dorința de a învăţa lucruri noi
• capacitate de a lucra eficient, atât individual cât și în echipă

Suntem in cautare de colegi pentru diferite activitati: inbound si back office.

RESPONSABILITATI PENTRU ACTIVITATEA DE INBOUND:
• preluarea și gestionarea apelurilor telefonice ale clienților conform procedurilor de lucru
• oferirea suportului și a informațiilor corecte clienților, având o abordare amabilă și profesională
• înregistrarea corectă și completă a informațiilor oferite de clienți în urma apelurilor telefonice
• abordare proactivă și problem solving
• menținerea standardului de calitate, orientare către client și rezultate.

RESPONSABILITATI PENTRU ACTIVITATEA DE BACK OFFICE:
• Gestionarea cererilor de back office prin intermediul sistemelor puse la dispozitie de catre companie;
• Recunoasterea naturii documentelor primite si clasificarea lor;
• Preluarea, inregistrarea si solutionarea conform termenilor si conditiilor stabilite in procedurile de lucru, sesizarile transmise de catre clienti;
• Analizarea documentelor primite si deciderea asupra viitoarelor faze de procesare.

Va oferim:
• curs de formare
• contract de muncă pe perioada nedeterminată (cu o perioadă de probă de 90 de zile): part time/full time
• salariu fix + tickete de masă pentru fiecare zi lucrată
• bonus lunar în funcție de performanţe
• abonament lunar pentru transport (RATB sau METROREX)
• asigurare medicală privată cu posibilitatea de a include și membrii familiei
• orar flexibil cu posibilitatea de a lucra în ture
• posibilitatea de creștere atât pe plan personal cât și profesional

Un job în call center te ajută să îți dezvolți abilitatea de a rezolva situații complexe folosind diverse tehnici de comunicare, să fii punctual, organizat și mai ales un bun coechipier.

Descrierea companiei:

Din luna august 2000, Bitech Company ofera joburi interesante si flexibile intr-un ambient profesional si prietenos. Dupa 17 ani de activitate in Bucuresti, Bitech a devenit un partener de incredere al salariatului prin promptitudine, profesionalism, flexibilitate si seriozitate .
Un job in call center te ajuta sa iti dezvolti abilitatea de a rezolva situatii complexe folosind diverse tehnici de comunicare, sa fii punctual, organizat si mai ales un bun coechipier.
Bitech Company reprezinta o alegere foarte buna atat pentru studenti, fiind un start exceptional in cariera, cat si pentru persoanele cu experienta sau fara care vor sa isi dezvolte cunostintele intr-un mediu de lucru placut, linistit si sigur. In plus, programul este flexibil si ai posibilitatea de a lucra part time sau full time.

Te asteptam in echipa noastra!

Restrictii

Limbi straine necesare Italiana

5 pozitii disponibile

Joburi similare