Detalii loc de munca - București si altele

Descrierea jobului - București si altele

• Preluarea si gestionarea apelurilor telefonice ale clientilor conform procedurilor de lucru; • Oferirea de solutii pentru problemele ridicate de clienti; • Oferirea de informatii corecte si complete clientilor sau potentialilor clienti, in ceea ce priveste produsele si serviciile companiei, intr-o maniera profesionista si prietenoasa; • Gestionarea cererilor de back office prin intermediul sistemelor puse la dispozitie de catre companie; • Preluarea, inregistrarea si solutionarea conform termenilor si conditiilor stabilite in procedurile de lucru sesizarile/reclamatiile transmise de catre clienti;

Cerinte

® Limba italiana la nivel avansat; ® Cunostinte minine operare pc; ® Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil; ® Bune abilități de comunicare; ® Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa; ® Nu este necesara experienta in call center.

10 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja
Festivalul economiei germane

Joburi similare