Acest anunt a expirat la data: 19.11.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Ne dorim alaturi de noi oameni care vor sa creasca profesional si care sa dezvolte, in acelasi timp, relatii durabile, profesioniste si echilibrate, in interiorul si in afara companiei. • Esti o persoana energica si deschisa la noi oportunitati? • Iti este confortabil sa faci parte dintr-o echipa si sa colaborezi cu ceilalti? • Iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si vesel? Descrierea jobului • Contactarea telefonica a clientilor companiei pentru a monitoriza satisfactia acestora si pentru a oferi consigliere; • Preluarea apelurilor venite de la clienti si oferirea informatiilor relevante intrebarilor acestora; • Rezolvarea solicitarilor primite telefonic, via email si chat sau redirectionarea acestora catre alte departamente; • Help desk pentru platforma ecommerce a produsului; • Introducerea si validarea de date in softul informatic al companiei; • Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie; • Vei contribui la cresterea calitatii servirii clientilor proprii si vei colabora cu ceilalti din echipa pentru respectarea standardelor de vanzare si principiilor de calitate; • Respectarea termenelor limita si a procedurilor specifice. • Ascultare activa si rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitate

Cerinte

Candidatul ideal • Abilitati de comunicare si negociere; • Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare); • Atitudine proactiva si orientare catre client; • Dinamic, spontan si cu atitudine pozitiva;

12 pozitii disponibile 6 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare