Acest anunt a expirat la data: 11.07.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Grupul de firme Producton detine un numar de site-uri prin care sunt prezentate serviciile si produsele IT comercializate, acestea functionand si ca magazine online. Echipa de operatori a call-center-ului preia apelurile telefonice ale clientilor online, ofera suport informational posibililor clienti, formeaza sau dezvolta baze de date c clienti prospecti, aduna feed-back de la clienti prin intermediul chestionarelor/sondajelor de oprinie. Postul de operator call-center presupune: Preluarea apelurilor telefonice si gestionarea comenzilor inregistrate pentru magazinele online ale grupului de firme; Participarea la campaniile inbound si outbound pentru clientii interni si externi ai Call-center-ului.

Cerinte

Studii medii/superioare (in curs sau finalizate) Abilitati dezvoltate de comunicare Atentie la detalii Capacitate mare de concentrare pe diferite tipuri de proiecte Cunostinte medii operare PC

2 pozitii disponibile 11 persoane au aplicat deja

Joburi similare