Acest anunt a expirat la data: 14.05.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea jobului: –Aplicarea de chestionare prin telefon (folosind metoda CATI) in vederea realizarii unor sondaje de opinie, pe diferite teme. Chestionarele contin intrebari prestabilite, iar operatorul call center trebuie sa citeasca respondentilor (persoane fizice din Romania) intrebarile si sa bifeze raspunsurile acestora in chestionarul afisat pe monitorul calculatorului. Programul este part-time, iar activitatea se va desfășura la sediul institutului din Cluj-Napoca, Calea Turzii nr. 150.

Cerinte

Ești o persoană sociabilă, entuziastă, dornică să-ți dezvolți abilitățile de comunicare și să acumulezi experiență într-unul dintre cele mai dinamice domenii? Institutul Român pentru Evaluare și Strategie – IRES își mărește echipa de operatori call center și te vrea în echipa sa!

10 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare