Acest anunt a expirat la data: 02.07.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Contactarea debitorilor si preluarea apelurilor in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite; - Recuperarea sumelor restante, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient; - Instruirea debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor; - Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor din sfera sa de competenta intr-o maniera politicoasa si profesionala; - Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare; - Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor; - Lucreaza in echipa in vederea atingerii obiectivelor companiei; - Duce la indeplinire alte cerinte venite din partea conducerii companiei. BENEFICII: - Pachet salarial atractiv; - Bonusuri de performanta; - Bonuri de masa; - Abonament medical privat, la Regina Maria; - Contract pe perioada nedeterminata; - Mediu de lucru tanar - Program de lucru 6 ore pe zi, in ture (08:00 - 14:30 si 14:30 - 21:00)

Cerinte

- Abilitati dovedite de negociere; - Putere de convingere; - Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; - Atentie la detalii; - Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru; - Orientare catre rezultate; - Experienta in activitatea de colectare debite/lucru cu clientii in regim de call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie; - Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook; - Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate; - Disponibilitate de a lucra in ture, part-time.

10 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare