Acest anunt a expirat la data: 21.07.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

• Intocmeste facturile in ERP pe baza comenzilor transmise de agentii de vanzare • Pune la dispozitia ASM/DG stocul extras din ERP • Primeste, inregistreaza, prelucreaza documentelor contabile primare • Urmareste ca intreaga corespondenta si toate documentele care stau la baza inregistrarilor contabile sa fie indosariate si arhivate in conformitate cu reglementarile in vigoare • Intocmeste contabilitatea primara a firmei • Zilnic, inregistreaza in “Registru de casa” documentele aferente incasarilor si platilor efectuate • Primeste si transmite comunicarile telefonice • Realizeaza si urmareste emiterea facturilor cu ajutorul sistemului de prelucrare automata a datelor • Indosariaza documentele cu care lucreaza si supervizeaza arhivarea lor; • Face parte din comisia de inventariere lunara si anuala a stocurilor de marfuri • Cere verificarea la gestionar stocurile de marfa faptice cu cele scriptice • Va semnala conducerii orice nereguli intervenite • Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora • Tine evidenta operativa a facturilor • Urmăreşte desfăşurarea activităţilor descrise în documentaţia HACCP; • Identifica si comunica in timp util orice risc care poate afecta siguranta si calitatea produselor din depozit; identifica solutii pe care le propune spre minimizarea acestor riscuri; Program de lucru in schimburi 7-14/12-20

Cerinte

- cunostine de contabilitate primara - cunostinte de lucru in Excel, in ERP - abilitate de a lucra cu date fixe si cu volum mare de lucru - studii medii finalizate

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare