Acest anunt a expirat la data: 27.04.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Ca urmarea extinderii companiei Cegedim în România prin dezvoltarea unui shared service centre locat în București, suntem în căutarea unor persoane potrivite pentru poziția Customer Care Specialist. Acest centru de servicii urmărește în prima fază deservirea clienților de asigurări combinate de sănătate de pe piața franceză. Scopul postului de Customer Care Specialist este de a sprijini și realiza activitățile referitoare la realizarea beneficiilor pentru îngrijirea sănătății, înregistrarea contractelor, diverse actualizări de date ale persoanelor asigurate și ale profesioniștilor din domeniul sănătății, contribuțiilor, introducere de date in sistemul Cegedim. Responsabilităţi: Verifică și realizează înregistrările în sistemul de operare Cegedim; Verifică caracterului complet al documentației, informațiilor și conformitatea acestora; Introduce datele în sistem, realizând actualizările necesare, anumite asigurări de boli suplimentare; Redactează scrisori și/sau e-mail-uri explicative și argumentative; Asigură respectarea timpului efectiv de procesare a datelor; Transmite superiorilor săi toate problemele sau dificultăților (proceduri, setări ale sistemului ș.a), dar și indicatorii săi de productivitate;

Cerinte

Minim 1 an experienţă în introducerea de date in sistem (experienţa în domeniul asigurărilor constituie un avantaj); Abilităţi de comunicare orală şi scrisă în limba română și franceză; Abilităţi excelente de planificare şi muncă independentă;

3 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare