Acest anunt a expirat la data: 07.05.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Îţi doreşti să activezi într-un domeniu profesional, cel al serviciilor financiar-bancare? - Scopul tău primordial este să îţi dezvolţi abilităţile profesionale şi personale pentru a-ţi putea lua viaţa în propriile mâini? - Eşti student şi ai nevoie de flexibilitatea programului de muncă pentru a te prezenta la cursuri sau examene? - Doreşti să activezi într-o societate în cadrul căreia să te identifici cu valorile companiei: meritocraţie, teamwork, interculturalitate în mediul organizaţional, dezvoltare continuă şi profesionalism? Responsabilităţi: - analizarea şi prelucrarea documentelor personale şi imobiliare necesare creditării; - utilizarea sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate; - recunoaşterea naturii documentelor primite şi clasificarea lor cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentaţiei; - analizarea documentelor primite şi deciderea asupra viitoarelor faze de procesare. Beneficii: - bonus de performanţă; - card privat de sănătate; - cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad; - cursuri gratuite de limba italiană; - training tehnic intern de specialitate; - training de perfecţionare şi specializare; - program full-time (L-V)/part-time (4h/6h); - team building intern şi extern; - închiriere biciclete FinProm; - petreceri (party-uri). FinProm, pentru cariera ta!

Cerinte

Competenţe necesare pentru a face parte din echipa noastră! - cunoştinţe de operare PC (pachetul MS Office); - atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu; - capacitate de analiză şi sinteză; - capacitate de adaptare; - orientare spre atingerea obiectivelor; - spirit de echipă; - studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj); - experienţă profesională minim 6 luni (constituie un avantaj); - cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj).

20 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare