Acest anunt a expirat la data: 25.10.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Recrutam pentru cllientul nostru din domeniul telecomunicatiilor (telefonie mobila), Operator call center - credit control in Bucuresti. SCOP: Monitorizeaza zilnic valoarea traficului nefacturat, prin comparatie cu limita de credit a fiecarui abonat, conform normelor si procedurilor interne, printr-o abordare politicoasa, eficienta. Obiectivul principal este prevenirea si minimizarea pierderilor financiare in reteaua de telecomunicatii. Responsabilitati principale:  Monitorizeaza zilnic conturile alocate; analizeaza istoricul si specificitatea fiecarui client in retea, din punct de vedere al platilor efectuate (plata initiala, plati facturi, plati intermediare, plata maxima de pe cont), al traficului nefacturat (voce, date, servicii cu valoare adaugata) si a tuturor datelor disponibile in sistem, in scopul evaluarii riscului de neplata a fiecarui client.  Efectueaza si primeste apeluri de la clienti, referitoare la actiunile de monitorizare trafic, face identificarea clientilor, ii informeaza referitor la politica de limita de credit, asa cum este prevazuta in contractul de abonament.  Rezolva toate cazurile alocate din domeniul sau de activitate (limita de credit), cazurile putand fi primite direct de la superiorul ierarhic, de la colegi sau de la alte departamente cu care interactioneaza ( ex. Relatii Clienti etc).  Solicita plati intermediare si/sau depozite si negociaza termenii de plata. Informeaza clientii despre valoarea facturilor emise, a traficului nefacturat, continutul, scadenta si modalitatile de plata disponibile.  Efectueaza actiuni de restrictionare si reconectare pe conturile abonatilor, conform procedurilor interne. Perioada contractuala initiala de 6 luni (cu perioada de proba 2 luni) cu posibilitate de prelungire. Se lucreaza 5 zile/ saptamana - de luni pana duminica.

Cerinte

Cerinte  Experienţă în industria telecomunicaţiilor reprezintă un avantaj.  Abilităţi foarte bune de comunicare şi interpersonale.  Microsoft Office (MS Word, MS Excel).  Cunoştinţe medii de limba engleză.  Orientare către client.  Spirit de echipă. Beneficii Oferite - tichete de masa

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare