Acest anunt a expirat la data: 29.04.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Scanarea si indexarea documentelor pe support hartie respectand normele de calitate agreate precum si a politicilor / procedurilor interne; - Asigurarea nivelului agreat de servicii; - Receptionarea documentelor care urmeaza sa fie scanate si procesate; - Cunoasterea parametrilor de calitate a documentelor pe suport de hartie, pentru ca procesul de scanare sa se desfasoare in conditii optime; - Cunoasterea elementelor care trebuie verificate si indexate; - Extragerea datelor de pe suport de hartie in sistem electronic; - Verificarea datelor extrase din documente pe suport electronic; - Arhivarea documentelor ulterior scanarii; - Refacerea coletelor de arhive cu documente si predarea acestora catre beneficiar in aceleasi conditii ca si la preluare; - Cunoasterea si respectarea termenelor limita stabilite; - Pastrarea confidentialitatii informatiilor clientilor.

Cerinte

- Cunoştinţe minime de utilizare scaner / PC; - Atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu; - Rezistenta la munca repetitiva; - Organizare; - Comunicare eficienta; - Lucrul in echipa; - Viteza de operare; - Acuratetea procesarii.

3 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare