Acest anunt a expirat la data: 19.04.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Noi credem că lucrurile din jurul nostru trebuiesc provocate pentru ca fiecare să poată deveni mai bun în ceea ce face. Tu vino cu entuziasm şi perseverenţa, iar noi îţi oferim cadrul şi resursele să te dezvolţi.

Cerinte

Cum trebuie să fii: - orientat către soluţionarea problemelor - Puzzle Solver; - adaptabil la tipologii diverse de oameni - People Guru; - abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; - pasionat de provocări care să te scoată din zona de confort - Challenge Collecter; - spirit de echipa; - experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj). Ce ar trebui să ştii: - Microsoft Office basic; - una din limbile:engleză la nivel conversaţional avansat; Ce trebuie să faci: - efectuarea si / sau preluarea de apeluri; - inregistratea interactiunilor in aplicatiile informatice; - indeplinirea obiectivelor specifice fiecarui serviciu. Ce îţi oferim noi: - pachet salarial atractiv; - mediu de lucru placut; - sansa de a construi o cariera in domenii subscrise cadrului larg al comunicarii; - oportunitati de promovare; - training-uri personalizate. Ce îţi mai poate aduce această experienţă: - îţi vei dezvolta abilităţile de comunicare; - vei învăţa cum să te adaptezi în funcţie de fiecare tip de interlocutor; - vei învăţa cum să controlezi stresul şi să-l transformi într-o formă relaxată de comunicare; - vei avea posibilitatea ca după o perioadă de timp, în funcţie de rezultate, să avansezi; Dacă te potriveşti profilului pe care îl căutam, vei participa la un interviu de grup şi apoi la o discuţie individuală.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

30 pozitii disponibile 14 persoane au aplicat deja

Joburi similare